Home Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Heb jij vragen over je abonnement, inloggen, bezorgdata etcetera? Bekijk hieronder of jouw vragen ertussen staan. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op!

Abonnement

Hoe vraag ik een abonnement aan?

Ga voor het afsluiten van een abonnement naar onze abonnementenpagina. Hier vind je de verschillende abonnementssoorten die je kunt afsluiten.

Een aantal dagen na het invullen van het formulier ontvang je een bevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Welke abonnementssoorten zijn er?

Je kunt kiezen voor print abonnement, een print & online abonnement of alleen een online abonnement. Bij een print abonnement krijg je het tijdschrift gratis thuisbezorgd. Bij een print & online abonnement krijg je het blad thuisbezorgd en heb je toegang tot het online archief. Bij een online abonnement kun je de nieuwste nummers alleen online lezen en heb je toegang tot het online archief, dat terugloopt tot het eerste nummer van Aan de Haak.

Sluit een abonnement af.

Ik heb mijn blad nog niet ontvangen.

Heb jij je blad nog niet binnen terwijl dit wel al uit is? Check eerst het verzendschema. Hoort het blad al bij jou in de bus te liggen, neem dan contact op met de abonnementenadministratie door het contactformulier in te vullen of bel naar 033-4892900.

Ik wil mijn abonnement beëindigen. Waar moet ik zijn?

Jammer dat je het abonnement op Aan de Haak wilt opzeggen. Je kunt op verschillende manieren je abonnement opzeggen:

E-mail
Stuur een e-mail met je abonneenummer, NAW-gegevens en e-mailadres naar abonnementen@uitgeverijscala.nl. Je ontvangt na een aantal dagen een bevestiging op je e-mail.

Telefonisch
Bel op maandag, donderdag of vrijdag naar de abonnementenadministratie via 033-4892900. De abonnementenadministratie kan dan meteen je opzegging doorvoeren.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Je vindt het abonneenummer in de welkomstbrief die je ontvangt na het afsluiten van je abonnement. Ook is je abonneenummer te vinden op de adresdrager bij elke nieuwe editie die je in de bus ontvangt.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Stuur een e-mail naar onze abonnementenadministratie of vul het contactformulier in met daarin de volgende gegevens:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Abonneenummer
  • Oud adres
  • Nieuw adres
  • Per wanneer je HobbyHandig op het nieuwe adres wilt ontvangen

Hoe vaak verschijnt Aan de Haak?

Aan de Haak verschijnt vier keer per jaar.

Hoe moet ik inloggen op de online uitgaven?

Heb je een online of print & online abonnement op Aan de Haak? Dan kun je de uitgaven (ook) online lezen! In de online uitgave vind je downloadbare patronen, klikbare linkjes en meer leuke extra’s!

Hoe kom je in de online uitgave?

  1. Ga naar het archief;
  2. Klik op de uitgave die jij graag wilt lezen;
  3. Klik op de oranje button ‘Lees Aan de Haak online’;
  4. Vul je abonneenummer in bij de gebruikersnaam;
  5. Vul je postcode in bij het wachtwoord (in hoofdletters, zonder spaties. Bijvoorbeeld: 1822WR).

Geniet van de online uitgave!

Hoe kan ik eerdere nummers bestellen?

In onze webshop kun je Aan de Haak vanaf de eerste uitgave bestellen. In de webshop zijn ook andere leuke tijdschriften te vinden, zoals Hobby Handig en Quilt&Zo.